2009年4月14日 星期二

4月10日 - 復活節假首章之行路上山頂

老友Juvena問我放假做乜,去山頂定去離島好,結果一心以為行山即係坐車到山頂,然後係咁已行個圈就走人,實情係,以中環H&M做起點,行行重行行徒步上山頂。

最先想記下的是校長屋企,Juvena話我知的。

















可以做名信片啦, 我話。








來個近鏡。















跟香港樓一貫的口水鐵鏽漬比,鐵鏽漬是污漬,這是歲月的痕跡。











美是有目共睹的。






吸引到我目光的一串葉子依樹而生。










明顯地這是設計圖片一。





這是設計圖片二。
















Juvena加速去收埋個垃圾桶免我眼冤?

















連Pingu都爬咗上來,辛苦哂。















Juvena不要碌落山呀!


其實要配詩意一點的標題唔難,但這個委實也不錯喎。














垃圾桶先生請隱形吧。



















人家由山頂行落嚟,我哋就相反。


又有眼冤的維修路障在眼前,奈何。















時為下午2:53分,終於有得食,是日要守齋,呀媽話可以食魚,我就魚柳包加薯薯啦,Juvena律己以嚴,只要了栗米同芋批,好乖呀佢。