2009年4月27日 星期一

改變常改變

鴻福堂送我膠袋一個...做乜鬼。

在地鐡站的鴻福堂食嗰兩粒粉果,本來已比開膠兜一個加膠叉一隻,今日重無端端比多個袋,然後呀姐姐仔答句相信已經答咗幾百次的「地鐡要求在站內要用膠袋。」。。。即晚睇電視講環保,其中一個回收商講市民心態「要喺衛生和環保取捨,會選衛生。」,明顯地,地鐡已表態求衛生。世事兩難全。

執意棄用港鐡替代地鐡,總有留住青蔥歲月的空想。

+++

和民幫你加糖加奶

平時去茶餐廳飲奶茶要講定少甜,家陣連去和民都要咁做,復活假最後一日去未知轉咗落定糖奶,結果甜到呢杯嘢,好在佢哋肯換過杯比我。


店家體貼,換我一杯奶茶時以小杯子送上糖奶,瞓低既係重用緊既即棄咖啡奶,以前糖奶都係用呢種包裝。

+++

東張西望換主持會關我事嗎?

每當食飯冇嘢睇,唔停咁轉台之際,總有機會停低,捧下東張西望埸既,之前班男主持唔覺佢哋好,但換走哂變咗班女人之後,就好欣賞佢哋帯來的輕鬆氣氛,家陣班女主持,面容僵硬,緊緊張張咁,尤其係嗰個「女主播」「張慧慈」,唔肯定佢個名,坐正中間,極其嚴肅咁,食緊飯都吞唔落咁滯呀我。。。

笑嘻嘻咁做主持唔係幾好嗎。